Jak skutecznie wybielić zęby?

zdrowe zęby

Temat wybielania zębów poruszaliśmy na naszym blogu niejednokrotnie. O tym jaki sposób wybielania wybrać pisaliśmy w artykule pt. „Wybielanie zębów nakładkowe czy gabinetowe – które wybrać?” serdecznie zapraszamy do przeczytania.

Wybielanie zębów jednowizytowe

Wybielanie zębów dla wielu z nas kojarzy się z kilkunastodniową kuracją, która wymaga od nas regularnego nakładania specjalnych specyfików oraz utrzymywaniem białej diety. Oczywiście, jest to jeden ze sposobów na śnieżnobiały uśmiech, aczkolwiek nie jedyny.

W przypadku gdy nie możemy pozwolić sobie na wygospodarowanie odpowiedniej ilości czasu na nakładanie żeli, warto pochylić się nad jednowizytowym wybielaniu zębów. Wymaga ono jednak wizyty w gabinecie stomatologicznym. Sesja wybielania zębów trwa około 2 godziny a koszt takiego zabiegu to około 1100 zł.

Zalety wybielania jednoseansowego

Głównymi plusami wybielania jednowizytowego w gabinecie są:

• szybkie uzyskanie pożądanego efektu ,
• zabieg wybielania zębów odbywa się pod kontrolą lekarza,
• długotrwały efekt.

Jest to idealna metoda dla osób, które chcą posiadać uzyskać efekt pięknych białych zębów, w możliwie najkrótszym czasie.

Przeciwskazania do wybielania gabinetowego

Niestety nie każdy może wykonać wybielanie jednoseansowe. Do przeciwwskazań zabiegu wybielania należą:

• okres ciąży oraz karmienia piersią,
• choroby jamy ustnej (tj. próchnica, stany zapalne dziąseł, afty, nadwrażliwość zębów),
• choroby ogólnoustrojowe (tj. cukrzyca, choroba Parkinsona, nowotwory),
• uczulenie na składniki żelu wybielającego,
• brak ukończenia 18 lat.

Przed zabiegiem wybielania zębów, warto zadbać o odpowiednie przygotowanie. O tym jak najlepiej to zrobić pisaliśmy tutaj.